Категорії

Гарантія

1. Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності гарантійного талона, в якому вказано серійний номер, дата продажу, термін гарантійного обслуговування, наявність печатки або штампу компанії “Бомба”, а також підпис покупця.

 

2. Безкоштовний ремонт виконується протягом терміну, вказаного у гарантійному талоні в авторизованих сервісних центрах виробника товару на умовах та в терміни, обумовлені Законом України “Про захист прав споживача”. Споживач має надати виріб для ремонту в оригінальній упаковці та повній комплектації.

 

3. Гарантія на системні блоки “Бомба” – 24 міс.

 

4. Гарантія на акумулятори які є складовою частиною ноутбуків – 6 міс.

 

5. Виріб знімається з гарантії за таких умов:

  • у випадку порушень умов експлуатації виробу або його вузлів;
  • якщо виріб або його вузли мають механічні/теплові пошкодження;
  • у випадку пошкодження виробу або його вузлів при транспортуванні в неоригінальній упаковці та/або викликаних потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, великої кількості пилу та інше;
  • у випадку пошкодження виробу або його складових частин викликаних стихією (дощем, вітром, блискавкою та ін.), пожежею, побутовими факторами (надмірна вологість, запиленість, агресивне середовище тощо);
  • у випадку пошкодження виробу або його складових частин викликаних невідповідністю Державним стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, телефонних, кабельних мереж та інших подібних факторів;
  • при експлуатації виробу в мережі з відсутнім єдиним контуром захисного заземлення;
  • у випадку пошкодження виробу або його складових частин, викликаних використанням нестандартних та несумісних витратних матеріалів, запчастин, блоків та комплектуючих;
  • при порушенні пломб та стікерів;

 

6. Гарантія не розповсюджується на програмне забезпечення та витратні матеріали, конфігурацію параметрів; мікросхеми що відповідають за роботу периферійного обладнання (відео вхід/вихід, BIOS, LPT, COM порти, USB і т.д.)

 

7. Виробник (продавець) не несе відповідальність за втрату або пошкодження інформації, що міститься на накопичувачі (вінчестері) основного виробу через несвоєчасне її збереження (наприклад, копіювання на дискети або компакт диски) споживачем;

 

8. У випадку відсутності необхідних для ремонту складових частин (запчастин) виробник залишає за собою право заміни несправного виробу або його складових вузлів аналогічним без погіршення експлуатаційних характеристик всього виробу та без зміни гарантійного терміну;

 

9. Термін ремонту триває 14 днів. В окремих випадках може бути продовжений до 30 робочих днів.

 

УВАГА!!!У випадку непрацездатності виробу по вині споживача (некоректна настройка параметрів, "кривий" монтаж і т.д.), або невідповідності опису помилок до реального стану споживач сплачує вартість тестування та настройки згідно діючих тарифів. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування виробу в ремонті. При прийнятті від клієнта виробу на гарантію останній отримує підтверджуючий документ. У разі не можливості ремонту та відсутності нового виробу заміна проводиться в двомісячний термін, або замінюється на аналогічний по домовленості.

 

Повернення та обмін товару

 

1.       Згідно ЗУ  "Про захист прав споживачів" покупець має право повернути чи обміняти товар на протязі 14 днів після його придбання. Обміну чи поверненню підлягають тільки новий товар, який не був розпакований та не був у використанні. Повинна бути збережена повна комплектність товару, всі ярлики, заводське маркування та цілісність пакування.

 

2.        Якщо товар неробочий чи був у використанні, то обмін чи повернення можливо тільки при наявності заключення авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації та використання товару не були порушені.

 

3.        Оплату за транспортування неробочого товару чи товару на повернення здійснює ПОКУПЕЦЬ!

 

Перелік сервісних центрів в Івано-Франківську тут.

Зроблено в DevtrixСайт розроблено компанією ДевтріксCreated by Devtrix
вгору